loading...
پستهای فیسبوکی/پست فیسبوکی/جدیدترین پستهای فیسبوکی/فیس2فیسبوک/جدیدترین پستهای فیسبوکی/پست فیسبوک/پستهای فیسبوک/جدیدترین پسته�
متین بازدید : 61 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (2)

مامانم عصری میگه ماشینو بردار بریم دور دور ...
رفتیم تو ترافیک یه دختره وایساده سوار تاکسی شه .. مامانم میگه برو بگو مستقیم سوارش کن ... میگم چرا ؟؟ میگه حرف گوش کن !

سوار کردم دختره رو ... تا دختره نشسته مامانم میگه : عروس گلم دانشجویی ؟؟ دختره قرمز کرد منم نزدیک بود بزنم به جلوییم .. مامانمم برگشته خیلی خونسرد میگه کی واسه تو خواست ؟؟ واسه داداشت میخوام !!

دختره بنده خدا گفت بله سال آخرم .. خلاصه مامانم تلفن دختر رو گرفت از این به بعد مامانمو میبرم شماره بگیره واسم{-29-}{-29-}{-29-}

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط طیبه در تاریخ 1392/05/23 و 15:40 دقیقه ارسال شده است

عاغا بچه ک بودم ی بار زنبور اومد طرفم
ابجیم گف بگو زنبور خونت اتیش گرفته زن و بچت اتیش گرفتن این و بگی میره
منم گفتم
حالا خدایی رفت
ولی ی سری حوصلم سر رفته بود
رفتم تو باغچمون دیدم ی زنبور داره اونورا میچرخه رفتم طرفش
گفتم زنبور خونت اتیش گرفته زن و بچت اتیش گرفتن
بچه کوچیکت مرده
وسطیه جزغاله شده
متاسفم زنتم داره جون میده داره صدات میکن نفسای اخرش و میکشه
منتظر بودم زنبور بره
بعد رفتم برا ابجیم تعریف کردم
هیچی دیگ کلا خانوادم ازم نا امید شدن
الانم تحت درمانم
ولی خدایی منتظر بودم زنبور بیاد نیشم بزن
شکلکشکلکشکلکشکلک
بیمزم خودتیشکلک

این نظر توسط طیبه در تاریخ 1392/05/23 و 14:29 دقیقه ارسال شده است

ملت چجور عروس پیدا میکنن!!!
شکلکشکلکشکلک
خب ما ک تو این گرما بیرون نمیریم چ کنیم؟؟؟؟
همین تبعیضا رو قائل میشن ملت افسردگی میگیرن
........
هیچی نگو حالم خرابشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین پست های فیسبوکی / جدیدترین عکس های فیسبوکی / ترول / طنز / ضد دختر / ضد پسر /
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1949
  • کل نظرات : 325
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 2,349
  • باردید دیروز : 171
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,361
  • بازدید ماه : 7,621
  • بازدید سال : 60,248
  • بازدید کلی : 431,064