loading...
پستهای فیسبوکی/پست فیسبوکی/جدیدترین پستهای فیسبوکی/فیس2فیسبوک/جدیدترین پستهای فیسبوکی/پست فیسبوک/پستهای فیسبوک/جدیدترین پسته�
متین بازدید : 63 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)
آقا دیشب تو خودمون بودیم و داشتیم بیرون می چرخیدیم واسه خودمون یهو دیدیم یه خانومی ازین داف مجلسیا، قد 2متر و20سانت، کمر باریک، چش ابرو مشکی خلاصه یه چی میگم یه چی می شنوی{-9-}{-7-}
جو گرفتتش میگه برو تو اون کوچه تا منم میام، برو تو کوچه منم میام، برو تو کوچه منم میام{-16-}
سرتونو درد نیارم رفتم تو کوچه و اونم اومد.
گیر داد بریم خونت، حالا از من انکار و از اون اصرار
باکلی خواهش و تمنا اومد خونمون ار در رفتیم تو همین که چکمه شو از پاش درآورد 45سانت از قدش کم شد
قدش رسید تا کمرم خیلی خورد تو ذوقم. ولی با اینحال گفتم تو یکم استراحت کن تا من چایی دم کنم
روسریشو باز کرد، دست انداخت کلیپسشو که باز کرد یهو دیدم غیب شد.{-4-}

دیشب تا حالا دارم لای پرزای فرش دنبالش می گردم تا خدای نکرده یه وقت برکت خدا زیر دست و پا نره.((:
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جدیدترین پست های فیسبوکی / جدیدترین عکس های فیسبوکی / ترول / طنز / ضد دختر / ضد پسر /
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1949
  • کل نظرات : 325
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 1,965
  • باردید دیروز : 171
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,977
  • بازدید ماه : 7,237
  • بازدید سال : 59,864
  • بازدید کلی : 430,680